- Warunki ogólne gwarancji:
- Zakład Stolarski KULENTY Spółka Jawna z siedzibą w Gąsiorach
21-307 Ulan Majorat, Gąsiory 51A, KRS 0000148174
NIP 538-00-08-222 REGON 030081073 zwany dalej „Gwarantem”, gwarantuje sprawne działanie swoich produktów. - Gwarancją 36 m-cy objęty jest cały asortyment mebli sprzedawanych w naszej firmie.
- Oferujemy również serwis pogwarancyjny mebli wykonanych w naszej firmie.
- Gwarancją dożywotnią (producenta) objęte są zawiasy, systemy szuflad i podnośników firmy BLUM.
- Gwarancja obejmuje wady materiałów i wykonania wymienionych niżej elementów:
- fronty
- boki szafek
- blaty
- cokoły
- wieńce górne
- ściany tylne
- Warunkiem do korzystania z uprawnień wynikających z gwarancji jest zachowanie paragonu lub faktury, które są dowodem zakupu i podstawą realizacji reklamacji. Gwarancji podlegają meble dostarczone i montowane przez wyspecjalizowanych montażystów co musi zostać udokumentowane paragonem, fakturą lub protokołem montażu.
- Dopuszcza się montowanie we własnym zakresie. W takim przypadku wszelkie uszkodzenia mechaniczne powstałe po opuszczeniu Zakładu produkcyjnego nie podlegają gwarancji.
- Gwarancja rozpoczyna się w momencie przejścia Mebli w posiadanie Klienta.
- Gwarant nie odpowiada za wady/uszkodzenia powstałe w wyniku działań czynników zewnętrznych, a w szczególności związanych z:
- użyciem Mebli niezgodnie z przeznaczeniem,
- niewłaściwym składowaniem Mebli,
- uderzeniem ciał obcych, pożarem, zalaniem lub innymi zdarzeniami (siłą wyższą),
- zalania Mebli wodą lub inną cieczą (szczególnie niebezpieczne dla mebli mogą być roztwory aktywne chemicznie, np.: kwasy, barwniki, płyny do pielęgnacji ciała),
- wykonania napraw lub przeróbek Mebli przez Klienta we własnym zakresie,
- mechanicznego uszkodzenia Mebli (np. porysowanie, przypalenie, zahaczenie, itp.).
- Zakład Stolarski KULENTY Spółka Jawna z siedzibą w Gąsiorach
- Procedura reklamacyjna
- Klient zgłasza reklamację w jednostce handlowej, w której nabył Mebel, a w przypadku jej likwidacji u Gwaranta.
- Reklamacje należy złożyć pisemnie, powołując się na dokumenty zakupu, podając datę odbioru oraz możliwie dokładnie opisując usterkę w miarę możliwości należy udokumentować wady zdjęciami.
- Gwarant nie jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi Mebli zastępczych na czas naprawy wyrobów reklamowanych.
- Reklamacja nie stanowi podstawy do wstrzymania zapłaty za Meble.
- Pielęgnacja i konserwacja Mebli
- Po montażu Mebli zgodnym z instrukcją przez wyspecjalizownanych montażystów należy:
- obejrzeć meble w celu stwierdzenia zgodności dostarczonych mebli z projektem
- sprzątać regularnie,
- używać środków przystosowanych do czyszczenia zakupionych mebli.
- Po montażu Mebli zgodnym z instrukcją przez wyspecjalizownanych montażystów należy:
Warunki gwarancjimainacc2023-12-30T14:50:08+01:00